Jak się umówić?

Nie prowadzimy ogólnej rejestracji, każdy z naszych specjalistów umawia wizyty indywidualnie według własnego grafiku, dlatego prosimy o bezpośredni kontakt z wybranym terapeutą. 

Na naszej stronie internetowej w zakładce zespół znajdą Państwo informacje o każdym członku naszego zespołu wraz z numerem telefonu i adresem mailowym. Po wybraniu specjalisty prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny z wybraną osobą. 

Co jeśli nie mogę się dodzwonić?

Jeśli wybrany specjalista nie odbiera telefonu oznacza to, że prawdopodobnie pracuje. W trakcie sesji z pacjentami nie odbieramy telefonów. Mogą Państwo spróbować zadzwonić później lub wysłać esemesa z prośbą o kontakt w sprawie umówienia wizyty – skontaktujemy się z Państwem jak tylko będziemy mogli, najpóźniej w następnym dniu roboczym. 

Czy numer podany w zakładce kontakt jest numerem do rejestracji?

Numer podany w zakładce kontakt należy do pani Ewy Czardybon, która jest jednym ze specjalistów tworzących nasz zespół i jednocześnie właścicielką Kopalni Pozytywnej Zmiany. Prosimy o kontakt pod ten numer jeśli chcą Państwo umówić się na wizytę do pani Ewy Czardybon lub jeśli macie pytania dotyczące wynajmu gabinetów, czy wydarzeń organizowanych w naszej placówce.