Ośmiotygodniowy kurs Mindfulness (MBSR) w Gliwicach

CO TO JEST?

Program redukcji stresu oparty na uważności (Mindfulness Based Stres Reduction) został opracowany przez profesora Jona Kabat-Zinn wraz z zespołem w Klinice Redukcji Stresu Uniwersytetu Medycznego Massachusetts w roku 1979.
Początkowo program został stworzony, aby pomóc pacjentom w pracy z bólem oraz innymi schorzeniami.
Program łączy w sobie techniki medytacyjne wraz z delikatnymi formami ruchowymi mającymi wzmocnić świadomość ciała, aby poczuć się w nim lepiej, mieć z nim lepszy kontakt i być bardziej uważnym na jego potrzeby i sygnały.
Techniki medytacyjne pomagają zredukować stres, wyciszyć myśli oraz pomagają nam odkryć na nowo co to znaczy relaks. Dodatkowo pomagają nam wyłączyć naszego „naszego autopilota”, który sprawia, że w bardzo wielu ważnych sprawach działamy w nawykowy sposób.

DLA KOGO?

Dla osób dorosłych w każdym wieku, które chcą poprawić jakość swojego życia i funkcjonowania
dla osób zainteresowanych zmniejszeniem wpływu jaki stres ma na naszą codzienność
dla osób odczuwających stres oraz zmęczenie
dla osób doświadczających wypalenia zawodowego
dla osób cierpiących z powodu chorób o podłożu psychosomatycznym jak zespół jelita drażliwego, astma, nadciśnienie, choroby serca, bezsenność, nerwice, zaburzenia nastroju i wiele innych
Dla osób zmagających się z różnego rodzaju dolegliwościami czy bólem fizycznym
Dla osób, które mają trudności z rozpoznawaniem swoich emocji, „odciętych” od emocji
Dla osób, które chcą zwiększyć świadomość ciała i dążą do samopoznania
dla osób chcących zwiększyć swoją skuteczność w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami
dla osób z problemami z zasypianiem
dla osób chcących poprawić jakość kontaktu z innymi w zabieganym życiu
dla osób z problemami z koncentracją
dla osób borykających się z dolegliwościami czy bólem fizycznym

CO TO DAJE?

Poprawę koncentracji i uważności
nierozpamiętywanie przeszłości oraz nieanalizowanie, co może przynieść ze sobą przyszłość
koncentrowanie swojej uwagi na tym wszystkim, co dzieje się dookoła nas
nieosądzanie wszystkiego co się pojawia w kategorii złe i dobre
Poprawę samoświadomości, umożliwia samopoznanie
Pomaga lepiej radzić sobie z bólem i dolegliwościami
Poprawia funkcjonowanie naszego mózgu (skuteczność metody tłumaczy zjawisko neuroplastyczności)
rozwija umiejętność rozpoznawania emocji i radzenia sobie z nimi
Pomaga poprawić relacje z innymi ludźmi
pomaga lepiej radzić sobie w trudnych sytuacjach
Głęboko relaksuje ciało i umysł

PROWADZĄCYJakub Babij, nauczyciel Mindfulness, oraz psychoterapeuta Gestalt. Praktykuje medytację od osiemnastu lat. Z klientami pracuje indywidualnie lub grupowo, w ramach ośrodka psychoterapii „Spokojna Głowa”. W swojej pracy bazuje na standardach etycznych wytyczonych przez UK Network for Mindfulness – Based Teachers. Ma za sobą ponad 2000 przeprowadzonych godzin szkoleniowych. Pracował z takimi klientami jak Intel, Wipro, Bayer, KPMG, oraz wiele innych. W ramach prowadzonej przez siebie fundacji pracował też z wolontariuszami Centrum Alzheimera, Kampanii przeciw Homofobii, podopiecznymi Lambdy oraz wielu innymi organizacjami z obszaru NGO.

Więcej informacji o Mindfulness i prowadzącym można znaleźć na stronach:
http://mindfulnessinside.pl/
https://www.facebook.com/mindfulnessinside/

KIEDY: osiem tygodni, w każdy piątek od 11 maja do 29 czerwca w godzinach 17:30-20:00 + dzień uważności 23 czerwca – 7 godzin, całodniowa praktyka uważności z przerwą na wspólny posiłek.

GDZIE: Kopalnia Pozytywnej Zmiany – Gliwice, ul. Kościuszki 42

SZCZEGÓŁY DOJAZDUhttp://www.kopalniazmiany.pl/kontakt/

CENA: 1050 pln; zaliczka (150zł) płatna przy zgłoszeniu, 900zł płatne do 27.04.2018

ZAPISY i INFORMACJA: Jakub Babij +48 696 666 093 e-mail: jb@mindfulnessinside.com Warunkiem przyjęcia na warsztaty jest wcześniejsza bezpłatna konsultacja, rozmowa telefoniczna z prowadzącym.

Na uczestników będą czekały napoje (kawa, herbata). Przewidujemy maksymalnie 12 osób w grupie. Decyduje kolejność zgłoszeń.